

The Followers
Jazz v štýle New Orleans

Vaše osobné údaje sú chránené

Prosím, nepoužívajte platbu na dobierku pri produktoch na stiahnutie.

Zakúpený tovar môžete vrátiť do 14 dní bez udania dôvodu
Žiadne produkty v košíku.
Jazz v štýle New Orleans
Vaše osobné údaje sú chránené
Prosím, nepoužívajte platbu na dobierku pri produktoch na stiahnutie.
Zakúpený tovar môžete vrátiť do 14 dní bez udania dôvodu
1. Oh, Lady Be Good! (1924) 2:28 (George and Ira Gershwin)
2. Nevertheless 2:57 (Harry Ruby, Bert Kalmar)
3. Swaller-Tail Coat (1933) 3:28 (Clarence Williams)
4. Body and Soul (1930) 3:52 (Edward Heyman, Robert Sour, Frank Eyton, Johnny Green)
5. Swing Guitar (1942) 2:46 (Thomas Waller)
6. Livin´ High (1925) 3:14 (Maceo Pinkard)
7. Horizontal 2:45 (David-Ricca)
8. Divorce Me C. O. D. 2:53 (Merle Travis)
9. Close Fit Blues (1927) 3:08 (Clarence Williams)
10. No Vacancy 2:45 (Merle Travis)
11. Chocolate Avenue (1933) 4:51 (Clarence Williams)
12. Everybody Loves My Baby (But My Baby Don?t Love Nobody But Me) (1924) 2:25 (Jack Palmer / Spencer Williams)
13. Bois de la Cambre (1943) 3:24 (Gus Viseur)
14. So Round, So Firm, So Fully Packed 2:58 (Merle Travis)
15. Candy Lips (1927) 2:51 (Mike Jackson / Jack Lauria)
16. Autumn Leaves (1945) solo clarinet 2:54 (Joseph Kosma)
Juraj Blaha - tuba
Patrik Fičor - percussion, washboard
Richard Fičor - resophonic guitar, archtop guitar
Pavol Hoďa - voice, clarinet, soprano sax
Boris Lenko - accordion
Robert Neuszer - „Neuser“ plectrum banjo, akulele
Arrangements by Richard Fičor (1 - 15) podľa/based on:
Benny Goodman Quartet (1, 4)
Pat Flowers & His Rhythm (2, 7)
Merle Travis (8, 10, 14)
Roger Etlens & Son Ensemble (5)
Clarence Williams? Blue Five (6, 9, 12)
Clarence Williams and His Orchestra (3, 11)
Gus Viseur (13)
Clarence Williams - Jazz Kings (15)
Arrangements by Pavol Hoďa (16) podľa/based on: Luis Armstrong Old Stars - live in Belgrade 1977
Recorded at the PAVLÍK RECORDS Studio, 1 - 2 November 2007
Musical supervision: Leonard Vajdulák
Sound engineering and mastering: Rostislav Pavlík and Richard Fičor
Sleeve-notes: Richard Fičor, Boris Lenko
Photographs: Martin Pavlík
Graphic Design: Martin Vojtek
Hudba súboru The Followers
V umení existuje krásny fenomén. Čas. Čas určuje kvalitu, prehodnocuje, odhadzuje, navracia. Jazz, zázrak hudby 20. storočia, vznikol z hudby prisťahovalcov, zmiešaním kultúr, zvykov, inej potreby vyjadrenia na novom kontinente. V umení platí, že nie vždy sú najlepší tí prví. Väčšinou tí najvýraznejší spracujú nápady svojich predchodcov. Hudba súboru Followers sa vracia k tým prvým, k tým, ktorí to vymysleli a na ktorých základoch stojí dnes celý jazz, country hudba, ale aj mnohá hudba vážna. Základy tejto hudby sú totiž úžasné. Čisté a úprimné, nápadité a originálne. Čas ju vracia späť, pretože si to zaslúži. The Followers hľadá korene a spoznáva myslenie prvých jazzových kapiel, prvých improvizácií, novej harmónie, novej hudby. Táto hudba sa prirodzeným spôsobom vracia k tvárnosti, improvizácii v hudbe na novom základe, tak ako tomu bolo v 17. storočí. Improvizácia, voľnosť, sloboda sú najspontánnejším prejavom človeka. Objavujú opäť po dlhom čase a táto hudba tak reaguje na slobodu nového sveta. Prináša kúzlo inakosti, rizika, tvorivosti a prináša nové možnosti. Stáva sa nositeľom novej a čarovnej hudby...
Realizované s finančnou podporou Ministerstva kultúry Slovenskej republiky
Vlastnosti
Konkrétne referencie